Usein kysytyt kysymykset - UKK

Tästä löytyy yleisiä ja usein kysyttyjä kysymyksiä koskien verkkokauppaa ja rautakauppaa.

Tuotteet

Mistä voi kysyä lisätietoja tuotteesta?

Voit kysyä tuotetietoja yhteydenottolomakkeella, johon vastaamme arkisin klo 8-16.

Sisältävätkö tuotteiden hinnat arvonlisäveron?

Verkkokaupan tuotehinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Voiko tuotteita tilata noudettavaksi toiseen myymälään?

Tuotteita ei voi tilata noudettavaksi toiseen myymälään. Myymäläkohtaisen tuotesaatavuuden saa selville valitsemalla halutun myymälän oikeasta yläkulmasta.

Verkkokauppa

Mistä löytyvät verkkokaupan yhteystiedot?

Löydät Hartmanin yhteystiedot -sivulta kohdasta verkkokauppa.

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa?

Verkkokaupan ostokset maksetaan verkkomaksupalvelu Paytrailin kautta, mikä tarjoaa kattavat pankki-, kortti- ja mobiilimaksutavat sekä valikoiman lasku- ja osamaksupalveluita.

Mitä toimitustapoja verkkokaupassa on tarjolla?

Verkkokauppaostokset toimittaa Posti, jolla on maan laajin noutopisteiden ja logistiikan verkosto. Pienimmät ostokset postipakettina postiautomaatteihin ja Express- tai kotipakettina perille toimitettuna. Isommat ostokset toimitetaan Posti-rahtina. Voit seurata Postin toimituksia seurantanumeron avulla. Toimitustavoissa on myös Click&Collect noutopalvelu.

Saanko ostoksestani tilausvahvistuksen?

Verkkokauppa lähettää ostoksesi jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa tilausvahvistusta, niin joko sähköpostiosoitteessa on virhe tai maksu ei ole kirjaantunut verkkokauppaan. Ota tällöin yhteyttä eshop@hartman.fi

Voinko seurata ostokseni toimitusta?

Tilausvahvistuksen jälkeen saat vielä toimitusvahvistuksen, jossa ilmoitetaan toimitustapa (nouto, postipaketti, rahti). Postilähetyksen yhteydessä vahvistuksesta löytyy seurantanumero. Voit seurata lähetystä seurantanumeron avulla osoitteessa www.posti.fi/fi/seuranta

Miten palautan verkkokaupasta ostamani tuotteen?

Mikäli tulee tarve palauttaa verkkokaupastamme ostamanne tuotteen, voitte palauttaa sen toimitusehtojen puitteissa. Jos kyseessä on postipaketti, voitte palauttaa sen postiin. Pakkaathan lähetyksen hyvin.

♦ Aloita menemällä postin sivuille www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

♦ Tarkista, että paketin voi palauttaa. Tähän tarvitset alkuperäisen paketin lähetystunnuksen.

♦ Toimi ohjeiden mukaan.

Muista ilmoittaa palautuksesta verkkokaupalle.

Muistathan, että kaupan perumisesta ja ostoksen palauttamisesta on ilmoitettava myös verkkokaupalle. Tarkemmat tiedot palautusehdoista löydät verkkokaupan sivuilta tai lähetyksen mukana tulleesta liitteestä. Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Voinko tilausta muuttaa?

Verkkokaupassa maksamisen jälkeen et voi enää muuttaa tilausta. Ota tällöin yhteyttä eshop@hartman.fi

Rautakauppa

Voinko asioida Hartmanilla, vaikka en ole tiliasiakas?

Voit asioida Hartmanilla, vaikka sinulla ei olisi tiliasiakkuutta. Voit tehdä ostokset Hartmanilla ja maksaa ne kassalla. Suosimme korttimaksamista. Halutessa sinulle voidaan avata tili, jolloin saat maksuaikaa ja asiointisi helpottuu entisestään.

Onko Hartmanilla kuluttajille suunnattua rautakauppamyymälää?

Kyllä on. Kokkolan, Pietarsaaren, Seinäjoen ja Vaasan myymälät palvelevat ammattilaisten lisäksi rakentajia, remontoijia ja sisustajia. Myymälässä on helppo asioida. Voit suunnitella ostokset joko itsenäisesti tai halutessasi saat asiantuntevaa apua. Myymälän esillepanossa on sisustus-, sauna-, pienrauta-, sähkötyökalu-, rakennustarvike-, työvaate-, maali- ja siivoustuotteita. Sisustusosastolla on vaivatonta suunnitella mallipalojen avulla kohteen kaikki pintamateriaalit. Palvelualttiin henkilökunnan palveluihin kuuluvat niin pintojen sisustusvärisuunnittelu kuin maalien sävytys.

Mitkä ovat myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat?

Rautakauppamyymälät sijaitsevat Kokkolassa, Pietarsaaressa, Seinäjoella ja Vaasassa, jotka palvelevat arkisin klo 7-18 ja lauantaisin klo 9-15. Hartmanin yhteystiedot -sivulta

Mihin toimitetaan tarjouspyyntö?

Tarjouspyyntöä voit pyytää joko yhteydenottolomakkeella tai ottamalla yhteyttä suoraan lähimpään myyjäämme.

Noutopalvelu

Mitkä ovat noutopalvelun aukioloajat?

Noutopalvelu palvelee arkisin klo 7-16. Myymäläpaikkakunnilta (Kokkola, Pietarsaari, Seinäjoki, Vaasa) on mahdollista noutaa klo 18 saakka.

Verkkokauppaostoksesi voit noutaa verkkokaupan noutopisteestä, joita löytyy jokaisesta Hartmanin toimipisteestä. Varmista ennen tilausta paikkakuntakohtainen saatavuus. Tutustu Click & Collect