Kilpailun säännöt
Järjestäjä
Hartman Rauta Oy
Y-tunnus 0628046-1
- VAASA, Elementtitehtaantie 2, 65380 Vaasa
Osallistumiskelpoisuus ja sääntöjen hyväksyminen
Kampanjaan voivat osallistua kaikki 18 vuotta täyttäneet Suomen kansalaiset.
Järjestäjä pidättää oikeuden vahvistaa osallistujien osallistumiskelpoisuuden. Osallistumalla kampanjaan hyväksyt nämä säännöt. Mikäli ruotsinkielillä laaditun kampanjaa koskevan sääntöjen ehdoissa on ristiriitaisuuksia, sovelletaan suomenkielisten sääntöjen ehtoja.
Osallistuminen ja säännöt
Voit osallistua kampanjaan julkaisussa neuvotulla tavalla. Kun käytät kampanjaan osallistumiseen sosiaalista mediaa, profiilisi tulee olla julkinen.
Kampanjaan voi osallistua joko Facebookin/Instagramin julkaisun kommenttikenttään kommentoimalla tai Vaasan Hartmanin 25.10.2025 sisustustapahtumassa arvontalipukkeella. Kaikkien kommentoineiden ja arvontalipukkeen jättäneiden kesken arvotaan palkinnot järjestäjän järjestämässä arvontatilaisuudessa. Palkintona ovat - 1kpl Hartman 50€ lahjakortti - 1kpl pyöreä led-valopeili 800mm - 1kpl Muubs Hooks Aion koukkusarja - 1kpl Muubs Kama Sand saippuapumppu - 1kpl 2,3l Mute sisustusmaali sävytettynä - 1kpl 9l Design 7 sisustusmaali sävytettynä - yhdelle 5 rll omavalintaista Sandudd -tapettia.
Kilpailu alkaa 22.10.2025 ja se päättyy keskiviikkona 29.10.2025. Arvonta suoritetaan torstaina 30.10.2025. Palkintojen lunastus ja mahdollisten sävyjen/kuosien valinnat tulee tehdä Vaasan myymälässä 30.11.2025 mennessä. Voittopalkinnot tulee noutaa Vaasan Hartmanilta, palkintoja ei postiteta eikä niitä vaihdeta toiseen tuotteeseen.
Facebook/Instagram eivät sponsoroi, suosittele tai hallinnoi kampanjaa millään tavalla, eikä se liity mitenkään Facebookiin/Instagramiin. Kampanjan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kyseisen median palveluiden käyttöehtoja ja sääntöjä sekä vapauttavat sen kaikesta vastuusta.
Kampanja-aika ja voittajan valinta
Kampanja-aika löytyy kilpailupostauksesta. Kampanja-ajan jälkeen saapuneita osallistumisia ei hyväksytä. Voittaja arvotaan kampanja-ajan päätyttyä.
Kaikkien kampanjaan osallistuneiden kesken arvotaan julkaisussa mainitut palkinnot.
Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Palkinnon voittajaan otetaan yhteyttä puhelimitse tai yksityisviestillä. Osallistuja vastaa tavoitettavuudestaan. Mikäli osallistuja on antanut virheelliset tai puutteelliset osallistumistiedot tai voittajaa ei tavoiteta viikon kuluessa ensimmäisestä yhteydenotosta, on järjestäjällä oikeus arpoa uusi voittaja. Lunastamatonta palkintoa ei korvata, eikä palkintoa voi vaihtaa rahaksi tai siirtää kolmannelle osapuolelle. Palkinto on noudettava Vaasan myymälästä 30.11.2025 mennessä.
Järjestäjän vastuu
Järjestäjä vastaa kampanjaan liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta. Osallistuja vastaa muista veroista, jotka voivat liittyä muun muassa osallistujan omaan tulonhankintaan. Järjestäjä ei ole vastuussa palkinnon käytön aiheuttamasta mahdollisesta vahingosta. Järjestäjän vastuu ei ylitä näissä virallisissa säännöissä mainittujen palkintojen arvoa tai määrää. Kampanjan osallistuja vapauttaa järjestäjän sekä kampanjaan liittyvät yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta kampanjaan. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä kampanjaan osallistumisessa tai palkinnon vastaanottamisessa tai palkinnon noutamisessa.
Sääntöjen vastaiset osallistumiset
Jos järjestäjällä on syytä epäillä osallistujaa vilpistä tai muusta sääntöjen vastaisesta toiminnasta, järjestäjällä on oikeus hylätä kyseisen osallistujan osallistuminen kampanjaan sekä evätä palkinto.
Järjestäjä ei ole hylkäystapauksessa velvollinen korvaamaan osallistumisesta aiheutuneita, tai muita kuluja miltään osin. Mikäli järjestäjällä on syytä epäillä osallistujaa vilpillisestä tai sääntöjen vastaisesta menettelystä, järjestäjä voi poistaa osallistujan aineiston ja tiedot kampanjasivuilta.
Muutokset kampanjan sisältöön
Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden perua tai muuttaa kampanjaa. Järjestäjä ilmoittaa kampanjasivuilla ja mahdollisuuksien mukaan muissa markkinointikanavissa, mikäli joutuu tekemään muutoksia kampanjaan, sen palkintoihin, ajankohtaan, saatavuuteen tai muihin seikkoihin, jotka vaikuttavat kampanjan toteutukseen.






